10/4

Igår så åkte vi till Vålberg, tror det heter så? För Andreas och hans bror skulle kolla på ett bilbygge så jag följde också med. Lite coolt faktiskt. Ingen annan får se hans bygge, och så får vi chansen att se det! De va coolt ;) Sen käkade vi mc donald's, fy på mig! :(

Sen runt 8-9 skulle Andreas va chaufför så jag följde med. Sen blev att vi drog till Säffle så jag åkte till skogshyddan ändå en sväng, det var trevligt! Fast kom så sent och alla skulle dra vid ungefär halv två. Då följde jag med Hanna, vi drig till bakfickan och satt där och pratade sen blev det att Andreas hämtade mig. Blev rätt lugnt för min del! Blev inga kort tyvärr för jag hade inte med mig kameran. Försökte mig på "lady gaga" frisyren igår, den med en rosett av hår eller hur man ska förklara. Men det gick inte så bra så jag tuperade håret lite, sprayade det och sätte upp luggen!

Nu tänkte jag duscha, sen vid tre ska jag fika med Alexsandra. Ska bli trevligt!
Nej nu hoppar jag in i duschen sen gör mig iordning sen möta upp Alexsandra! :)

Man ska väll va barn så länge man kan? ;) Har ju 4 månader kvar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback