14/9

Hej! Nu är de ett tag sen jag bloggade, så jag slänger in ett inlägg nu när jag har tid över. Gick upp klockan fem idag för att jag skulle hinna göra iordning mig sen gå till bussen. Som går 6.05, så ser jag nu att det gåt ett tåg 6.46! Då kan jag ju ta det, så då hade jag ju kunnat sova längre! Börjar sju. Det är inte alls långt att gå från station till hotellet så jag kan ta den. Men nu tänker jag inte lägga mig och sova igen för då kommer jag inte upp sen när jag väl måste upp! Får sitta och kolla runt lite på datorn. Sen vid kvart i sex får jag börja göra mig iordning sen får jag väll gå till station kvart över sex. Hoppas verkligen inte jag missar tåget nu så jag kommer försent. Det vore pinsamt första dagen. Tänkte beställa kläder igår men gjorde aldrig det. Kanske beställer idag istället? Får se hur det blir. När jag väl tänkte beställa, hittar jag inget som jag verkligen vill ha typ. Men får kolla runt lite när jag kommer hem. Slutar tre idag! Pusshej

7 månader idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback