9/9

Hej! Har va så upptagen igår så hann nte blogga nått. Började med mitt turism arbete sen kollade jag på idol sen duschen sen tänkte jag kolla på andra avenyn men det missade jag. Sen va de bara att gå och lägga sig. Idag så skulle vi egentligen ha redovisning på våra miljöarbeten på turismen. Men jag va inte klar med mitt så nu har jag precis mejlat det till min lärare. Snart så börjar idol, kl21 idag. Längtar till det! Så himla bra! Plus att vi har laddat upp med chips, och några smörgåsar som är i ugnen nu. Imorgon ska jag visa upp min lägenhet för någon också. Ser ju inte direkt bra ut där kan jag lova. Men jag får försöka fixa iordning lite innan dom kommer iallafall. Sen har vi två prov på fredag, ett i svenska om medeltiden sen ett i matte. Jag va ledig förra fredagen så jag vet inte vad vi har prov på direkt. Matten förstår jag ingenting av. Matte B är svårt! Iallafall med våran lärare. Han kan inte förklara tycker jag, men det fixar sig. Måste förresten berätta att jag ryckte av tånageln som jag slog i dörren i lördags, den va lös och skulle ändå ha rammalt av. Så ja, jag har ingen nagel där nu men den växer ut igen! Nu ska jag va med Älskling & Adam och spela kort i väntan på att idol ska börja!

Lyx! 999;- nelly.com

Budget! 99;- skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback