2/9

Hejsan svejsan! Nu sitter jag och har turism. Inte alls kul tycker jag, vi jobbar med ett miljöarbete nu. Jag ska skriva om skyways miljö. Hur dom jobbar med miljön. Bla bla bla... inte kul iallafall. Nu har jag sagt att jag inte ska ha bild också, känner att jag inte hinner med det för om jag sover i åmål är jag inte hemma förrän fem då. Sen kanske jag behöver plugga efter det, och det kommer jag nog inte orka. Så jag slutar halv tre idag. Skönt! Ska försöka göra om min header snart också. Den är för somrig och nu är det ju faktiskt höst även om det inte märks. Nej nu får jag fortsätta, detta ska in nästa vecka (!!!!!!!!!! kommer jag hinna?) Hoppas de, ska göra mitt bästa!

Grattis Hanna Andersson på 17års-dagen! & Ida Justusson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback