5/10

Sådär, nya headern fixad! Blev faktiskt jättenöjd! Har nyss åte en nyttig frukost (ganska iallafall) Melon, knäckebröd, mjölk! Haha. Ska dra iväg till ica en sväng och handla lite. Tänkte gå in på netto med. Sen ska jag till Säffle eftersom min älskling har glömt sitt busskort hemma så måste jag komma med det.

Jag är ju mycket för det där med nitar och dragkedjor på skorna. Så jag tycker detta är en utmärkt idé!
Finns att köpa på ellos.se.

Gillar det svarta håret bättre än det blonda. Känns mycket fräschare!

Blev ju Årjäng en sväng i lördags för att fira mamma. Tänkte visa vad hon fick av mig. :)


Två ramar, sånt som man har i badkaret, och tre pennor som man skriver på cd skivor på.
Hon blev nöjd tror jag.

Nej nu får jag ge mig iväg, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback