2/10

Hej! Ledig idag, hur skönt som helst. Men fick inte sova så länge för det. Älskling väckte mig så drog vi och handlade innan han skulle iväg till skolan. Men nu är det gjort iallafall så det är ju skönt! Tänkte försöka göra en ny header idag. Men vet inte hur den ska se ut bara. Får försöka fixa det där.

Kanske kör på denna jackan!

Och mina goa vantar som jag köpte förra året på lindex om jag inte minns fel.

Jag är med och stödjer bröstcancerfonden, om man kan köpa ett rosa band för 25kr så tycker jag att man kan göra det. 25kronor är inte så mycket! :)

Har aldrig sett vårat kylskåp med så mycket mat!

ikväll ska vi laga taco! Va bra längesen vi lagade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback