19/10

Hej!

Försöker komma på något vettigt att ha som ämne i mitt projektarbete. Letar på internet men jag hittar inget typ. Vill skriva om thailand men så svårt när jag inte har vart där. Det är ju något som verkligen är intressant för mig. För jag vill ju inte skriva om något som jag inte tycker är intressant, då blir ju allt så himla tråkigt. Vi får ju välja fritt men de måste ju ha med turism att göra. Tänkte skriva om barn först men kom på att det inte har så mycket med turism att göra... haha. Men funderar starkt på thailand. Förut satt jag och kollade hela sidan på lookbook.nu. Hittade massa snygga outfits. Kan visa er endel!

Älskar halsduken!

Cool stil och skorna är häftiga.

Leopard tights, grr.

Puffärmen är inte något för mig, men det andra gillar jag.

Gillar färgen på skjortan, blir lite roligare med färg.

Linnet är tufft!



Blommigt!


Skinn!

Enkelt men snyggt!

Sådär, gillar bilderna mycket. Inte bara för att det är snygga kläder utan också för att bilderna i sig är så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback