14/10

Godmorgon!

Igår var en jobbig dag, mådde dåligt hela dagen. Hade feber ont i huvudet. Kändes som jag skulle spy. Men idag mår jag bättre men blev ingen skola ändå. Men imorgon ska jag dit. Ska åka till Säffle sen för Anna ska klippa mig, blir bara topparna. Tänkte kolla i lite affärer med. Funderar på att köpa nyss löshår? 45cm isåfall. För 60 är för långt och 35 för kort. det är vad jag tycker iallfall. Fick knappt i mig någon mat igår, några knäckebröd och lite kötbullar med makaroner. Men idag orkar jag allt äta igen! Beställer nog löshår, kan ju skicka tillbaka det om jag ångrar mig så får jag pengarna tillbaka! :) Nej nu ska jag göra frukost, varm oboy och smörgås.

8 månader med min älskling idag förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback