väntar på bussen

Hejsan, vi slutade tolv idag. Gött eller vad? Fats bussen går inte förrän 13.35 en helvtimme kvar typ. Hade glosor tills idag och det gick ganska bra. Va bara några stycken jag inte skrev. Sen hade vi samhällsprov, det gick hur bra som helst för jag fick mvg! 24/24 poäng! Fy va gött! Nu sitter jag på station och väntar på att bussen ska komma så att jag kommer hem nångång. När jag kommer hem ska jag städa och ta mig nått att äta. Ikväll ska vi äta bakpotatis och kött mums det är så gött! Så ska vi väll kolla på idol. Jag har förrsten blivit lite förskyld, hoppas det inte blir värre bara. Imorgon ska jag ju ut med mina babes! Kommer bli kul! Längtar till det.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: sandra

verkar som alla i klassen fick mvg, bra lärare vi har ;) jag längtar med till imorgon!! :)

2009-11-13 @ 14:08:33
URL: http://sanilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback