trötter

Hellooo! Sista inlägget för idag. Blir nog snart sängen för jag är rätt trött och sliten. Vi har spelat kort och åte pommes! Kanske blir att sätta på någon film en lite stund om jag orkar hålla ögonen öppna. Fast det orkar jag nog. Min arm gör fortfarande ont, och den är varm där jag tog sprutan. Hoppas iallfall att det är bättre imorgon. Nu har vi iallafall varsin 90 säng, ska blir hut gött som helst att få lite mer plats när man ska sova (förut delade vi på EN 90 säng!). Äntligen kan man bre ut sig lite haha. Har cheez balls i skafferiet men, dom kanske kommer fram om det blir någon film. Nej nu ska jag gå ifrån datorn. Godnatt!

(slipper iallfall att tänka på att tvätta bort sminket för har inte haft något på mig på hela dagen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback