samhäll nu

Hej, har inte vart någon bra start på dagen kan jag lova. Missade bussen imorse så fick sitta på station typ 50 minuter. Seeegt, men pluggade på engelska provet så. Så kom jag försent till lektionen, typ fem tio minuter. Hoppas jag klarar det denna gången! Är lite osäker på det. Men men... jag har verkligen nördat tradera dom senaste dagarna. Försöker hitta en fin klänning till nyår. Eller några skor, har ju en klänning men vet inte om jag ska ha på mig den än. Jaja, nu har vi samhäll. Jag måste till Karlstad snart med, kanske nästa vecka? :) får fråga Andreas.

Han hade körlektion idag med, nu klagade han inte på något. Och sa att om han fortsätter såhär så kommer de inte va några problem. Gött! Men nu ska jag jobba med frågorna, ska få MVG igen! ;)

399;- skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback