projektarbete

Ja nu sitter jag här och har gjort lite i min idéskiss om projektarbete.
Har tänkt klart om vad jag ska skriva om. Och det blev det sm jag hade tänkt från början.
Alltså...

THAILAND

Ska faktiskt bli riktigt intressant detta. Jag har ju alltid velat åka till Thailand, det är så vackert.
Så nu får jag ju veta massa saker om Thailand som kan va bra att veta om jag åker dit någon gång i mtt liv (vilket jag kommer kan jag lova.) Titta bara på vattnet, det där grön blåa vattnet och sen sanden, den ljusa fina sanden. Hur vackert som helst.

Men nu ska jag snart gå och lägga mig. Nyss gjort klart läxan i turismen. Blir väll att kolla lite på tv först. Va i Karlstad med klassen idag förresten, vi va inne i affärer lite med och jag säger bara JAG MÅSTE SHOPPA! Dom har ju fått in hur fina saker på H&M som helst ju! Typiskt att dom alltid ska få in allt fint när man inte har några pengar men det är väll så det ska va. Nej nu ska jag dra mig mot soffan och krypa ner under täcket! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback