nyårsklänning?

Åkte hem från skolan för mådde inge bra alls. Känns som jag kommer få feber. Gick in på ica en snabbis och köpte massa gott tills ikväll (chips, choklad och några typ kex med choklad och klet emellan). Så nu väntar jag på att min älskling ska komma hem så att han kan göra mat till mig. Tror att det blir stuvade makaroner och falukorv, de va längesen jag åt de. Ska nog försöka grejja med turismen sen. Får se om jag stannar hemma imorgon också, får se hur jag mår då. Men som jag mår nu så kommer jag göra det iallfall. Har kollat runt på nyårs klänning lite. Och hittade några fina. Men vet inte om jag ska beställa riktigt än.

Har länge velat ha en paljettklänning, kanske denna på nyår? Tyckte den va så himla söt!

Nej nu ska jag lägga mig under täcket och kolla på tv! Ännu en slappis dag bara för att jag är sjuk.


Kommentarer
Postat av: alexsandra

den klänningen tycker jag att du ska ta jennie :)

den var sjukt snygg, plus att alla kommer säkert ha svart på sig, så kommer du med denna :D

skit snygg verkligen!

2009-11-24 @ 01:18:32
URL: http://alexsandraolsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback