nyårsklänning sökes

Nu har jag ätit frukost och druckit god varm oboy!
Just nu sitter jag och letar efter en nyårs-klänning, plus skor. Vill ha någon riktigt fin klänning detta året. Men ändå får den inte va för dyr för jag kommer nog inte använda den så mycket. Kollar på nelly just nu om jag kan hitta något. Vet iallafall att jag kan hitta skor där! Hittade ju en jättesöt klänning på H&M igår men den har inte kommit ut på deras webshop. Kollade aldrig vad den kostade men tror inte att den va så dyr. Detta året vill jag inte ha en rak tråkig klänning, söker efter lite puffkjol om ni förstår vad jag menar. Men de får inte va för mycket heller.


Kommentarer
Postat av: tvillingmamman

Hahah jaa de har du alldeles rätt i :D

Jaa det bästa är att köra sitt race och och berätta varje gång man köper nya skor/kläder :D

2009-11-04 @ 14:13:27
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback