makaroner och köttbullar

Helluu! Kom hem för en stund sen. Råkade somna om imorse men råkade vakna precis 05.59 (larmet ringer 6) så stänger jag av det för andreas larm ringer också 6. Så stänger han av det och båda somna om sen vaknar jag 06.20 och väcker han så frågar han mig varför jag stängde av alarmet.
Jag svarade: vadå jag? det vi ju du som gjorde det.
Han: Nej det gjorde jag ju inte.
Jag: Jo! haha
Han: Jaha, då stängde jag nog av det i sömnen isåfall. haha
Men vi hann till bussen iallafall. Jobbade på som bara den på smöföretagande och blev nästan klar. Sen hade vi turism och blev nästan klar med den uppgiften vi gjorde där med. Fick läxa till tisdag i turism också. Och p åfredag har vi prov i samhäll, fast våran lärare där är jättebra tycker jag. Just nu lagar jag mat, fick bli makaroner och köttbullar för orkade inte laga något avancerat. Med rhode island dressing såklart! Undrar om det är något bra på tv idag? aja nu ska jag äta!

Jag idag. Hann varken sminka mig eller göra nånting med håret imorse.

Förresten! Igår så tappade jag min foundation i toan! bläää!

Kommentarer
Postat av: alexsandra

oskyldigt dömd på fyran klockan nio.

eller efterlyst på trean klockan nio.

:D haha!

2009-11-11 @ 19:44:34
URL: http://alexsandraolsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback