liten sammanfattning om kvällen

Hejsan, kom hem för en liten stund sen. Tog inte bussen utan åkte med Marieke och Johannes istället. Va lika bra för jag ville hem så. Så nu har jag borstat tänderna och tvättat bort sminket och sitter här i et stor mysig t-shirt. Kvällen va okej, kunde vart bättre. Nu sitter jag ensam hemma för Andreas och Adam drog ut på stan. Först va vi hos Sophie iallfall. Sen följde jag med Marieke och Johannes till Åmål så drog vi till Alexsandra en sväng. Men vi drog därifrån rätt snabbt så kollade dom i våran nya lägenhet sen åkte dom hem. Vet inte om jag ska gå och lägga mig eller inte. Skulle ju inte va fel direkt. Gör nog det, tanken på att lägga sig i sängen under täcket känns frestande...


Hade lockigt hår ikväll. Och hade precis tvättat bort sminket när jag tog bilderna.
Nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback