återigen projektarbete


Jag idag.

SItter här igen nu på turismen och grejjar med projektarbetet. Har kommit igång lite nu iallfall. När rasten är slut ska jag jobba rumpan av mig på detta projektarbete! Marieke tog med sig två klänningar till skolan idag som jag kanske ska låna på lördag, har inte sett dom än. Får kika på dom på matrasten.

Det blir nog utgång på lördag skulle jag tro. Emma och Sara kom på en rolig sak, att vi kunde köpa absolut vodka med smak och göra olika drinkar (emmas syster är bartender) Så det blir nog roligt tror jag. Sen ska vi självklart dansa! De måste vi bara göra. haha! Det är tisdag och jag planerar redan för lördag? aja man ska väll planera i tid så. Efter skolan ska jag hem och tvätta sängkläder tror jag. Och laga nån god mat. På onsdag har älskling sin första körlektion, hoppas de går bra för han. Nej nu får jag avrunda här och skriva mer sen så jag kommer igång på riktigt med projektarbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback