8/11

Godmorgon!

Vi gick och la oss ganska sent igår, runt tre nångång. Blev ingen film för deva ingen som orkade. Alla va så trötta. Men blir nog de ikväll istället + cheez balls! mums! Blev väckt idag vilket jag inte gillar... men tur att de inte va alltför tidigt. Sen måste jag faktiskt pallra mig ner till stan för att köpa ett farsdag kort. Ska säkert ändå handla lite sen. Tänkte försöka göra mig nån frukost för känner att magen börjar skrika efter mat. Får snart panik med för jag har inte köpt några julklappar än? Inte nån present till andreas heller? (han fyller 2 december). Har absolut ingen aning om vad jag ska köpa till andreas när han fyller år? HJÄLP MIG? Så svårt med det där med presenter, speciellt till killar. Men jag ska att hitta på något bra! haha. Nej nu får jag gå och göra mig en kopp varm oboy och något mer! :)

Glöm inte era pappor på fars-dag!

Kommentarer
Postat av: Jannikäää

va ska du köpa te mig då?:)För du ska väl de?:O

2009-11-09 @ 14:33:05
URL: http://veestlund.blogg.se/
Postat av: Jennie

ja de du ;)

2009-11-09 @ 18:40:34
URL: http://jeeenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback