7/11

hejsan!

har vart och städat ur den gamla lägenheten i Säffle, gött att ha de gjort! Nu ska vi åka tillbaka till åmål så ska jag hem. Vet inte vad vi ska hitta på idag riktigt. Men igårkväll va jag rädd iallafall kan jag lova! Andreas kompis kom till åmål så drog vi ut med hans bil och åkte lite. Sen fick dom för sig att åka till travbanan i åmål. Tänk er en mörk kväll/natt klockan va ju 23-00 typ, och att ni är på travbanan med tre killar i bilen och sladdar på en travbana. Då kan ni nog förstå att jag va rädd. Fy fan haha. Nästa gång tror jag att jag står och kollar på istället.

(Jag och syrran nyss)
Hon gör någon oseriös min haha. Orkade inte göra mig iordning så mycket förut så gjorde en fläta på ena sidan bara och sätte upp luggen med ett rosett hårspänne. Ska nog duscha sen ändå så tyckte inte att de va så stor idé att göra mig iordning så mycket. Får kila ner till stan och köpa fars dag kort sen, fars dag imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Jannikäää

HAHA din lille tönt;)

FAN VA SNYGGA VI ÄR DÅ;)

2009-11-07 @ 16:37:11
URL: http://veestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback