6/11


Sitter i skolan nu och väntar på att samhällen ska börja. Har den lektionen till ett, lite drygt men vi slutar sen så. När jag kommer hem ska jag packa upp alla saker. Hoppas jag hinner bli klar innan älskling kommer hem då blir han nog glad. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Det märks! Ingen god mat i matsalen idag nån soppa. Så jag får äta riktigt när jag kommer hem. Känner just nu för att lägga mig under täcket och kolla på någon film + en godispåse skulle ju inte sitta fel direkt. Får nog ta och köpa mig en godispåse sen. Ska ju till ica och köpa fars dag kort och handla lite mat ändå så.

Nu har jag tagit vaccin mot svininfluensan också. Dom flesta i klassen klagar på ont i armen och att den känns som cement. Jobbigt! Men men. Skriver nog lite sen när jag sitter på bussen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback