4/11

Godmorgon!

Blev ingen skola för mig idag, kände bara att jag inte orkade mig upp ur sängen. Så blir en slapp dag. Ska försöka hitta lite material till mitt projektarbete. Men de ska nog inte va så svårt. Ska alldeles strax göra mig lite frukost och varm oboy. Annars ska jag inte göra nått speciellt idag. Kolla på andra avenyn sen. Eftersom vi inte har fått tv boxen än så måste vi se det på internet en dag efter. Men men de gör inte så mycket. Vill ha min dator nu! Hoppas jag har fått den senast nästa vecka iallafall.

Imorgon flyttar jag till åmål - på riktigt! Ska bli gött att ha alla mina saker på samma ställe. Trodde verkligen inte att första gången jag träffade andreas att vi skulle flytta ihop och få så stora framtidsplaner. Vi har ju till och med pratat om barn, vi ska inte ha barn förrän vi är 25. Har vi sagt iallfall. Jag vill ha många barn men han vill ha 2-3 stycken. Jag vill ha typ 5 haha! Han vill köpa hus, jag vill ha hus men jag vill inte ha något lån. Det är konstigt hur man kan va så lika men ändå så olika. De där lät nog inte så bra men haha.
Kollade nyss på H&Ms hemsida och såg att dom inte hade fått in alla fina saker jag såg i butik igår! :( Nu blev jag lite ledsen. Jag som ville beställa något.

Kommentarer
Postat av: tvillingmamman

Gud vad skönt. :)

Men när jag gick iskolan pluggade jag nästan mer när jag var hemma och fick göra det! man blir effektivare och får mer gjort! :)

2009-11-04 @ 12:38:25
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, jag och kim har också pratat om barn och att vi ska skaffa det och flytta ihop efter gymnasiet :P

2009-11-04 @ 14:41:50
URL: http://sanilicious.blogg.se/
Postat av: jennie

haha coolt! :)

2009-11-05 @ 11:58:42
URL: http://jeeenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback