26/11

Hejsan, blev ingen skola idag för min del. Men vi tog bilen till Säffle ändå för jag skulle hämta engelska böckerna. Prov imorgon, lycka till? Hoppas jag klarar det iallfall. Ska plugga senare! Vi köpte tio hamburgare på mc donald's haha. Stamkunder! ;) Sen åkte vi tillbaka till Åmål. Har inte gjort så mycket annat idag. Ska snart gå ner till ica och köpa nått gött tills ikväll. Undrar om det är något bra på tv ikväll. Fick Andreas presenter igår, såg bra ut men vet inte om han gillar den ena saken. Men jag sa till han att om han inte gör det får han skicka tillbaka den så får jag köpa något annat istället. Måste köpa massa saker på tisdag. Tårtbottnar, grädde, jordgubbar, sånt så jag kan skriva på tårtan vad nu det heter. Undrar hur tårtan kommer se ut... Jag har ju aldrig gjort en tårta förut haha. Jaja den blir nog bra! :)

I julklapp kanske han ville ha ljud till bilen. Får se hur det blir med den saken. Det är ju inte direkt så billigt. Igår så följde jag med Marieke hem eftersom hon fyllde år, blev tårta och lite sånt gött. Sen följde jag med dom till hörnan och åt mat. Va kul och mysigt! :) Bilder lägger jag nog upp imorgon. Någon hade bjudit över på klänningen såg jag nu :( men skiter i att lägga ett bud till. Gör det samma dag autionen är slut isåfall så får jag se vad en är uppe i. Men nu ska vi gå till ica en sväng! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback