21/11

Hej! Sitter hos mamma nu. Har väll vart här sen elva eller något. Om typ en halvtimme kommer farmor och hämtar mig så ska vi åka tillbaka till Åmål. Vet inte vad det blir ikväll. Tror att vi skulle hitta på något md Andreas bror. han ville att vi skulle ta Andreas bil och åka runt och dricka. Och åka till Långserud för det är folkets hus där ikväll så det är något band som spelar. Får hoppas det blir det, annars vet jag inte vad vi ska hitta på. Men han sa igår att vi skulle försöka göra något iallafall. Min dator dog så kunde inte ta nån cam bild :( men tog bilder med kameran. Vet inte om jag lägger upp dom när jag kommer hem eller om jag lägger upp dom imorrn.

vad ska ni göra ikväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback