2/11

Nu har vi lämnat nycklarna till gamla lägenheten och den är städad och klar. Orkade inte blogga nått igår för jag mådde dåligt, kände mig spyfärdig. Men idag mår jag bra! Är ledig idag vilket är jättegött! Hade tänkt mig en slappis dag men nej då, andreas stannade hemma från skolan så nu tjatar han på mig att vi ska packa upp mer. Är inte så mycket kvar att packa upp och jag vill ta vara på min lediga dag. Sen ska vi iallafall till ica och handla lite & så ska jag göra läxan i turism som vi har tills 4:e november. Så har jag den ur "att-göra-lista" typ haha. Annars händer det nog inget speciellt idag. Tar nog några kort sen och lägger ut här, fast nu är inte mina möbler här än. Nu ska jag kila! Puss

Ska nog beställa en sak sen, HEMLIGT! Ni kommer få veta nästa månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback