20/11

Hejsan! Va hemma från skolan idag, mådde inge bra imorse. Så jag sov till tio ungefär sen nördade jag dator lite sen städa! Så nu är det rent och fint här hemma. Vi har även fått vårat parkeringstillstång. Vi fick böter förra veckan för att va inte hade nått. Så ringde Andreas till han som vi hyr lägenheten av och sa det. Så sa han att han hade skickat det för 2 veckor sen! Konstigt att det kom ungefär två dagar efter att han hade ringt och det tar inte mer än 2 dagar att få det... mystiskt!

Väntar på att Andreas ska komma hem. Han skulle åka mer sin bror hem tydligen. Han skulle ändå lämna barnen i Säffle och sen handla i Åmål så. Idag blir det nog bara lugnt. Vi ska nog handla skulle jag tro. Ikväll blir det äll god mat + idol + ostbågar och mys såklart! Imorgon åker jag till Årjäng och firar min syster som blir 15 idag, grattis! Har köpt present till henne som redan är där. Beställde i mammas namn så. Lägger upp här imorrn vad hon fick! Måste snart komma igång med julklapparna med. Kom på det perfekt julklappen till Mamma, styvpappa & pappa. Till Mamma & styvpappa: Ett kort på mig, Jannike, Pontus. Tänkte ta ett med min kamera och sen hämta ut bilderna i en fotoaffär så att det blir riktiga bilder. Men måste köpa en rulle först så kan jag ta med den riktiga systemkameran, då blir det riktigt bra bilder. Till Pappa: Ett kort på mig och Jannike. Smart va? ;) Får kolla sen när vi ska och handla pom jag hittar någon rulle till den (hoppas!). Har ju aldrig använt den men det är ju en riktig kamera så det blir mycket skarpare bilder med den. Inte för att det blir dåliga med digitalkameran men jag tycker det är fint att bakgrunden blir lite suddig, och det kan den bli med systemkameran. Ska snart ringa Farmor och fråga om jag kan åka med henne imorgon men det ska väll inte va några problem. Så blir det väll tårta och hela köret imorgon, mums på det! Sen ska vi åka tillbaka till Åmål. Andreas kompis kommer hit imorgon också tror jag. Han fyller 18 imorgon så! :) Andreas gjorde halkbanan igår, han klarade den. idag så hade han en körlektion och den gick bra den med. Enda han klagade på var att han skulle tänka på var han placerade sig när han kör i rondell. Så inga större problem direkt.

Dagens must have

199;- från H&M

Eftersom alla verkar köpa den i svart vill jag ha den i rosa, inte lika tråkig färg heller. 99;- från H&M

Får önska er en trevlig helg, kommer inte uppdatera något mer idag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Din syrra

Åh tack:)ja kommer bli rik Mohahahahahha:D

2009-11-20 @ 17:56:09
URL: http://veestlund.blogg.se/
Postat av: alexsandra

haha! jag har också beställt den rosa ;)

(eftersom alla tar den svarta) najs!

2009-11-20 @ 21:41:46
URL: http://alexsandraolsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback