16/11

Gött att vi va lediga idag! Men vi gick upp ganska tidigt ändå, typ nio. Andreas skulle till Säffle för han hade körlektion idag. Så jag va snäll och följde med. Efter det så gick vi runt på stan en sväng, inne på Lindex hittade jag en beige tröja för 99kr. Hoppas på att jag får den i julklapp! Sen gick vi till mc donald´s och tjockade oss. Blev såklart favoriten mc feast! Mmmmmums! Sen topg vi bssen till Åmål och handlade lite. Blev typ bara schampoo,hårspray, svart hårfärg till Andreas, en toaborste, smör. Plus en sak till!

Nämligen toning till håret, mörkröd. Eller "rödsvart" som det står på paketet. Vilket enligt mig inte stämmer. Så Andreas ska hjälpa mig sen att tona håret. Håller i upp till 8 veckor. Får se hur det blir. Hoppas på ett bra resultat.

Håret nu. Nästan min naturliga hårfärg. Kollade hur mycket den svarta hårfärgen åkte bort bara för att jag gick från blond till svart.

Såhär såg jag ut i lördags. Fast jag hade lockigt hår.

Nu ska jag cykla ner till ica och köpa morötter, lök, grädde, fläskytterfilé!
Blir köttgryta ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback