12/11


Sitter här i klasrummet och har nyss slutat. Väntar på bussen som går typ 14.40 segt! Imorse låg jag kvar i sängen länge, typ till halv sju. De va gött men ännu goare är att det är fredag imorgon. Igår beställde jag present till min syster som blir femton 20 november. Kan tyvärr inte skriva här vad hon får ifall hon går in på mig blogg och läser som hon brukar! ;) Har endel att göra tills imorgon för vi har prov i samhäll och läxa i engelska. Jobbigt, men tur att det inte är så svårt. Samhällen är lätt! Vet ju vilka frågor som kommer på provet så. Vill ha lördag nu nu nu! Tar nog en bild sen på klänningen jag ska ha på mig! och skorna såklart. Så kortfattat om vad jag ska göra idag: hem - mat - plugg - tv - sova. Och datorn då, fast den får jag sitta vid när jag har tid. För en gångs skull ska jag plugga innan jag sätter mig vid datorn så att det är klart så att jag inte börjar ikväll. Hoppas på att de blir god mat som ska lagas idag, typ köttfärs eller bakpotatis med kött! Slappis dag idag så jag har på mig mjukis dress. Hur skönt som helst, sen håret uppsätt i en tofs och inget smink. Bara lite foundation. Hörs sen när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback