11/11

Hej nu sitter jag i datasalen på skolan och har småföretagande. Vi ska göra en liten rapport som vi ska lämna in sen. Inte så jättekul men det måste ju göras så. Och jag börjar få lite småpanik om födelsedagspresent till Andreas. Har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa till han. Tänkte typ en t-shirt? men det är ju lite tråkigt. Googlade igår men hittade inte så mycket. En sak som heter 52 veckor, ett romantiskt spel typ. Varje söndag ska man skrapa ett kort (varannan gång killen och varannan gång tjejen.) Sen har man tills nästa söndag på sig att lösa uppgiften. Lite coolt tycker jag! Ska nu försöka mig på denna rapporten, vi får väll se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback