NYTT LINNE.



Hej och hå! Har vartit lite seg med bloggandet dom senaste dagarna men älsklingen har inte haft något internet och jag har sovit hos han sen i torsdags så. Men nu är jag tillbaka igen! Köpte detta linnet i måndags när jag va i karlstad medälskling & adam. Va kul! :) förutom att vi va på biltema i typ två timmar, kanske inte min favoritaffär precis men. Va även i göteborg på TURmässan i lördags med klassen. Bilder kommer imorgon för det är rätt sent och jag borde sova vid den här tiden! Det gör min älskling iaf, hör hur han andas på andra sidan om rumsavdelaren. Måste meddela er om att jag nog ska flytta nästa år också. Mamma, styvpappa, lillasyster & lillebror ska flytta till Årjäng(90% säkert iaf) men ni kan va lugna för jag ska inte flytta med till den hålan. Nej nej nej! Då kommer jag bosätta mig i en lägenhet vid annelunds handel i Säffle som Mamma & styvpappa äger, eller så flyttar jag till älsklingen min. Vi får se vad som händer när vi väl är i den situationen. Åh har så himla mycket att skriva känns det som! Men jag borde sova nu för att orka med skolan imorgon. Så det får jag göra nu,lägger ut mer bilder & skriver mer imorrn!
Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback