8 MARS.

Har vart med Andreas hela helgen, mys de!
köpte pizza förut gött va de!
sen har vi käka chips o godis igår å kolla på melodifestivalen.
Sen kolla vi på en film som heter Transporter 2 förut, den va bra.
Annars har vi nog inte gjort så mycket mer, men mysigt som vanligt :)
Imorrn äre skola igen och det har jag inte lust med precis. Blää för det.
Men men så äre bara. Just nu sitter jag och min tjockis Andreas och kollar på beck.
Kollade på Whipeout & Sanningens ögonblick haha båda va bra fast sanningens ögonblick är ju bara bäst. Vi skrattade lite när vi kollade på det. Imorrn efter skolan ska jag med mamma till badhuset och bada haha typ flera år sen jag va där senast. Aja det va väll min helg lite kort sådär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback