6 MARS.

Sitter hemma hos Andreas nu, han sitter breve mig och stör mig när jag ska försöka va seriös och skriva i bloggen haha
gött att vi slutade 12.35 idag iaf, sen följde ja med mamma till interstil o kolla lite
Idag spelar tydligen Volbeat i karlstad, precis i detta ögonblick jag skriver detta med! bläää vill dit!
aja anyway så sitter andreas och slickar på min axel just nu o de är ju väldigt mysigt haha ;)
Jag måste bara säga att jag stör mig på hans granne som bor under, hon spelar musik från typ 17 på eftermiddan till två på natten varje helg, och jag blir galen haha! hur orkar hon? 
hade svenska prov idag, gick inte så bra för min del men så äre när man inte orkar plugga nått typ
men nu ska nog jag och andreas förtsätta att kolla på filmen
ha en bra kväll allihop! Puss :)



Kommentarer
Postat av: jannike

VAA ja ville ju också till k-stad och höre dom,dom är ju fan bra dom!

2009-03-07 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback