30 MARS.

Sitter hos älskling, han och adam spelar kort. Nått kortspel med straff, haha vilken skadjeglädje dom har.
De gör ont i hela mig bara jag kollar på haha. Men dom skrattar att också.
Förut va jag duktig och diskade, lite stolt haha.
Imorrn får vi studiebidraget. Efterlängtat eller vad? Jag ska pallra mig direkt till lindex efter skolan tror jag.
Måste köpa nya trosor & strumpor, har inga fina kvar typ. Och då blir de att jag inte använder dom. Aja iaf så har jag pratat med min lärare om busskort idag med. Hoppas jag får det nu. Vill inte betala 800;- / månaden bara för att ta mig til skolan och tillbaka. Inte så rockigt hörrni. Måste läsa på omprovet tills imorrn egentligen, men ingen ork (som vanligt). Tar nog de nån annan gång när jag är mer förberedd. Hungrig börjag jag bli med. Förut lagade jag & älskling nått chipsliknande som man har i ugnen, kött och så hade vi grädde i med. De va jättegött! Men nu ska jag väll fortsätta kolla på när dom spelar detta skade spelet., och ta mig en macka tror ja! :)
Ha en trevlig fortsatt kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback