3 MARS.

mjo är lite seg på att blogga, jag vet.
ska försöka bättra mig! Söndag kväll åkte jag till min andreas och skulle egentligen åkt hem måndag på morgonen alltså till skolan då. Men så blev det inte, andreas orkade inte gå till skolan och då orkade inte jag heller det. Så va hos han hela måndagen också, vi gick och köpte mat sen gjorde vi varma smörgåsar och de va gött kan jag lova er! efter de tog ja ett bad som jag typ alltid gör när jag är hos han. Efter de kollade vi på en film, den va bra men jag somnade en liten stund så vi kollade inte klart på den. Sen så sov jag över en natt till tills idag morgon, gick upp 06.10 så är en aning trött, tog bussen 07.05. Och andreas den grisen låg kvar i sängen, fyy! skolk ;) aja iaf  sen har jag bara vart i skolan, sitter och har turism just nu och det är inte det roligaste. Sen ska jag hem och äta & städa mitt rum kan behövas faktiskt. Annars blir de inte så mycket mer, plugga på turism provet blääää. Aja men man får stå ut. Nu är nog snart rasten slut med men jag lägger in bilder sen party i lördags och sen jag va hos andreas senare om jag orkar.
Btw min mobil har gått isönder igen, ska lämna in den sen. Fick låna en av Andreas sålänge.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback