27 MARS.



Hej, är sleten idag. Missade bussen imorse så kom 45min försent.
Attans att jag alltid ska somna om! Får skärpa mig.
Hade matte- och engelskaprov tror de gick skapligt iaf eller hoppas.
Förresten tänkte jag sluta använda foundation, puder, brunkräm aah såna saker.
Tycker de är rätt onödigt, sen kostar en foundation 150kr inte värt det.
Det är inte bra för huden. Så därför lägger jag ut en bild på mig med inget smink.
Jo och dels för att jag inte har nått smink på mig nu. Det va väll lite kort om min dag nu ska ni få höra kommande saker under denna snöiga dag. Ska alldeles strax börja packa kläder m.m, ska till anna en sväng snart för hon ska klippa uppklippt på mig. Sen efter det så ska jag till åmål, kanske blir att va med hanna, sandra & anna senare. Och så ska jag såklart va med min underbara pojkvän. Har sovit hos han sen onsdag förra veckan, typ en och en halv vecka nu. Det är gött de, så det ska va. Blir inget årjäng imorrn iaf, snöar för mycke sa mamma. Men nu är de bäst jag får nått gjort här så jag inte bllir sen. Skriver sen när jag är hos min älskling. PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

tycker inte det är onödigt med smink. klart man vill se lite annorlunda ut från vardags till fest ;)

2009-03-27 @ 16:31:20
URL: http://sanilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback