16 MARS.

Sitter i Andreas lägenhet ensam, han började praoa på SAAB här i åmål idag.
Han gick typ halv sju. Så nu sitter man här ensam. Ska inte till skolan idag.
Ska sova en stund till tänkte jag, klockan är ju bara 07:12. Aja igår va jag, älsklingen Andreas & hans kompis Adam iväg till dalhall och spelade bowling, de va riktigt roligt! Och gissa vem som vann? ;) jo jag, och Adam kom tvåa och Andreas sist så han blev lite grinig en stund där men de gick över ganska fort. De måste vi göra om tycker jag! :) Men jag skriver nog mer sen när jag har vaknat, har nog inget bättre för mig så.


Kommentarer
Postat av: sandra

gick inte heller till skolan idag :p

2009-03-16 @ 12:28:56
URL: http://sanilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback