11 MARS.

Hej, tänkte skriva ett litet morgoninlägg nu när jag har sovmorgon.
Börjar 9.25 så, fast jag är trött ändå för jag och Andreas låg uppe och pratade om massa saker till typ två inatt, men de va roligt! :) Just nu ligger han i min säng och sover. Igår kollade vi på filmen "Rallybrudar" den va rätt så bra faktiskt. Idag ska vi lämna in ett turism "case" som det heter. Hoppas de går bra för mig med det nu eftersom jag faktiskt har slitit med det, satt vid datorn från typ 3 timmar med det igår. Så nu hoppas jag på ett G iaf, nått högre blir de nog inte. Men jag nöjer mig med det! Slutar runt fyra idag lite segt men de går. Nu tänkte jag göra mig iordning för skolan!
Puss på er, ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback