1 mars



gött att det är vår nu, sommaren närmar sig sakna men säkert
lovet har gått jättesnabbt. trodde de skulle bli ett långtråkigt lov men jag har haft jättekul och det har gått snabbt, tyvärr.
igår blev det ut med anna & sandra en sväng, förfestade hos anna L sen drog vi till en annan fest men där va vi inte så länge. sen tänkte jag gå hem men sandra övertalade mig att följa med till en lokal och det sög! och fick gå hem fast sandra hade lovat att alla skulle få skjuts hem. aja anyway så va de kul hos anna iaf. idag händer nog inte så mycket blir nog lugnt skulle jag tro. fick ett sms för inte så länge sen från andreas de stog såhär: Hej älskling :) vad gör du? :) <3 blir så glad när han skriver, han är bäst på alla sätt och vis! im in love! :) underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback