tisdag

Inte lika fint väder och inte lika varmt idag, SUCK!
Gick upp 06.30 idag, duktigt gjort! Duschade direkt, kom ur typ 07.00 
Tog på mig kläder. Blev tighta jeans & vitt linne med text idag. 
Och nu sitter jag här. Tåget till Säffle går 08.52 så går väll runt 08.30.
Snart så kommer de hit några gubbar som ska rensa kläkten i köket och badrummet.
Hoppas de går snabbt! Förövrigt så har jag ont i nacken. Smärtan kommer rätt plötsligt.
Har säkert sovit på nått konstigt sätt. Idag ska jag hämta ut min bikini förresten! :)
Idag på turismen ska vi ut och kolla på massa ställen i Säffle kommun. Blir kul!
Ska bland annat till von estetscka gården (ursäkta dålig stavning), esters café i långserud.
Ska med Emma till Arvika också idag tror jag iaf, hon ska pierca sig i tungan. hihi :)
Sen måste jag verkligen bli klar med min engelskabok, så blir väll till att nörda den resten av dagen. 
Skönt att vi inte har nån mer matte eller geografi nu. Fast vi har prov idag i historia, andra världskriget.
Tror inte jag ska göra det, ingen idé ju. Men men får se hur det blir. Har lite att ta igen i historian.
9 skoldagar kvar nu bara! Fortsätt kämpa!

Måste beställa! 198;- från H&M.

Och dom här söta hårspännena! Otroligt söta! 29.90 från H&M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback