nu ligger jag och steker på duse m

0-3994d9fe33f15af309d9151ee7db68f7.png

Kolla varifrån!

nu ligger jag och steker på duse med anna! Hur Gött som helst. Känner verkligen hur de bränner. Måste berätta en kul grej som hände förut när vi va här! Jag hade med min badmadrass hit så när vi va i vattnet så släppte jag den lite så blåste den iväg så jag försökte simma efter, men förstog snart att jag inte skulle hinna ikapp. Så när den stannade tillslut vid ett berg längre bort så fick vi gå och hämta den. Haha det såg så kul ut när den blåste iväg! Mamma kommer och hämtar oss om en kvart då ska vi köra hem anna sen ska jag hämta mitt singstar hos elin sen hem och sola och tvätta! Imorgon ska jag och resten av familjen till årjäng, ska bli kul! :) nej nu ska jag i plurret och ta ett sista dopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback