lördag

Hej skrev ett inlägg från mobilen igår när jag va påväg hem men såg att det inte hade kommit ut på min blogg!
Konsigt, men tror att de va för att jag skickade ett sms istället för mms. Men men, skrev iallafall att jag var påväg hem. Det regnade och det va tur att de finns paraply. Sen att jag va trött och skulle sova direkt jag kom hem. Men de gjorde jag inte, sätte mig och kollade på en film en stund men jag somnade, så vakna jag typ 6 och märkte att tvn och lapan stog på, haha.
Mne de blv rätt lugnt för mig ändå under kvällen. Va kul att Mikaela Jakobsson & Sandra Söderquist kunde komma med.
Int träffat dom på jätelänge, har saknat dom! Tack så mycket för en jätterolig kväll!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback