Bensinstopp & en klantig Jennie

Hej kom nyss hem. Men är lite ledsen för att jag tar mig inte till Åmål nu. Skulle egentligen åkt dit. ÅH! Vill inte sova ensam! Vill bara ha Andreas här nu! Men inte mycket att göra åt, får åka dit imorgon istället.  Förövrigt så har kvällen vart ganska så rolig och mycket trevlig! :) Blev lite mer ös i slutet så. Sen när jag skulle ta mopeden hem så skulle jag backa bak den men tänkte inte alls på att de va en liten nerförsbacke bakom mig, så jag backar sen va den så tung så jag orka inte hålla emot. Så jag sätte mig i Annas mammas blomma och fick mopeden på mig?! Lyckat eller?! Nej jag är inte alls klumpig! Haha. Så jag fick ringa till Anna så hon fick komma ut och lyfta mopeden. Sen kom jag upp men hon skratta! Sen ringde jag till Andreas och berätta de och han skratta han med haha. Sen fick Mats komma med bensin för mopeden ville inte starta.
Men den starta tillslut när den fick lite bensin. Så nu sitter jag här och saknar min älskling, tror jag ska lägga mig i sängen och kolla lite på tv sen sova. Finns inte mycket annat att göra. Bilder får ni imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback