åka och bada snart!

Har precis gått upp ur sängen och ska snart iväg med familjen och bada på Getebol.
Ska bli gött, brukar va ganska så varmt i vattnet där + att det är långgrunt.
När jag kommer hem ska jag packa liter saker för jag och Marieke ska sova i deras stuga inatt.
Vi ska grilla & bada med, kommer bli kul! :)
Nu ska jag packa ner badkläder och se om jag hittar nån badmadrass.
Skriver när jag har kommit hem.
Ha en bra dag! :)


Jag vill ha det här linnet! Det är så snyggt när det hänger lite i ryggen så att ryggen syns.
Hittade ett annat svart på Lindex men de va för urringat fram och det tyckte inte jag va så fint.
Men detta är supersnyggt! Kommer från Gina Tricot för endast 149;-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback