16 juni

Hejsan! 
Har precis städat undan lite i älsklings lägenhet efter att han har varit här och åte lunch.
Jag va snäll och lagade några hamburgare åt honom. Så nu har han precis åkt tillbaka till jobbet. 
Igår färgade jag även håret på honom (blondt). Eftersom han hade svart hår innan så varnade jag honom att det skulle bli orange, men han gjorde det ändå. Så nu är han morot! Men han ska färga de sen igen säger han så. Jag tycker han ska färga det brunt. 
Nu sitter jag här och dricker en dricka, kopparbergs orginal frukt soda. Göttans! 
Gick inte upp ur sängen förrän kvart i 12 idag. Va skönt att ligga kvar en stund.
Sen gjorde jag frukost, blev 3 hårdkokta ägg. Sen smakade jag lite på Andreas hamburgare med.
Diskade också. Duktigt gjort av mig! :)
Sen nångång efter fyra så tror jag att jag ska dra mig hemåt Säffle, har vart här sen i lördags nu så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback