12 juni

Godmorgon, blev en ganska lugn kväll för min del igår.
Vi gick på stan lite och prata med massa folk, trevligt!
Fast 3 inatt fick jag torka spyor, mysit! Eller inte.
Älskling & Adam sov här. Vi va inte hemma så jättesent.
Jag somnade nästan på en gång, fast blev grinig när jag fick gå upp 3 men.
Sen somnade jag om igen och vi vaknade typ halv nio.
Då tvätta vi! Och nu håller jag på och ska tvätta mina kläder.
Men vet inte hur man sätter på tvättmaskin? Knappen är lixom borta så man måste peta in en liten pinne typ.
Har försökt ringt mamma men hon svarar ju inte! Aja får fortsätta ringa henne och hoppas hon svarar snart.
Ska lägga mig och kolla på tv en stund, ska försöka få lite sömn. Ikväll bär de av till Elin, party party!
Kommer bli kul skulle jag gissa på, alltid med mina pinglor! Dom förgyller min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback