Tummen upp för grape saft!


Jag nyss! Va ute en stund och spelade kort med min syster. Blev inte så länge men.
Tänkte kolla på tv en stund nu och sen sova för jag är trött och sitter här och gäspar!

Jag måste bara rekomendera denna fantastiskt goda saften!
Jag är inte sådär jätte förtjust i saft men denna va perfekt! Grape smak! Mums den får ***** stjärnor av 5!

förut när vi var och köpte godis så skulle såklart min lillebror va cool (som vanligt, haha!)
Så han köpte såna låtsas cigaretter med choklad i så trodde han att han va cool sen.
Haha han är väll för go han.

Nu ska jag bara lägga mig i sängen och kolla lite på tvn (om det är något bra!)
Sen ska jag sova, kndes riktigt skönt att bara skriva det!

Förresten! Vad ska man köpa till sin pojkvän när man firar ett halvår tillsammans? Kom att tänka på det förut!
Men jag har typ ingen aning. Tänkte på att vi kanske kunde kolla på bio sen äta på någon restaurang? Men jag vet inte riktigt, vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback