18 juli

Igår så följde jag med Sandra, hennes bror Robin & Anton till Svanskog en sväng och kollade lite på western festen. Men det va inte mycket folk alls ute! Bara lite ungdommar. Sen va de inte alls många. Fast vi va ju där 23 typ så det kanske va mer folk tidigare. Skulle gissa på att det är mer folk där idag. Fast idag ska jag inte dit. Sen åkte vi runt lite i Åmål & Säffle med. Skulle egentligen vart med Marieke idag men hon ringde nyss och sa att hon inte kunde för att hon va tvungen att städa sitt rum och sånt för hennes kusiner skulle komma imorgon. Förresten så Säffle stadsfestival som jag pratade om, som skulle va 24juli-1augusti har blivit inställt till helgen 24juli & 25 juli, På grund av att han som har hand om hela festivalen är sjukskriven sen hade två band gjort återbud. Men den 1augusti är det! Fast då är inte jag i Säffle för då flyttar ju mamma och dom till Årjäng så jag ska ju också med dit då. Fast de gör väll inte så mycket precis. Jag hade inte tänkt gå in och kolla på dom som spelar ändå. Idag är det precis 2 veckor var tills dom flyttar, längtar! Och tre veckor var tills jag fyller år!
TIden går fort! Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på idag, kanske frågar min syster om hon vill med till stan och kolla lite.
(om hon är vaken?!) inte så stor chans skulle jag tro...
Jo hon va att vaken men hon hade ingen vidare lust att följa med. Tråkigt!

Ska faktiskt va skapligt bra väder här idag men jag ser ingen sol?
Hoppas den kommer fram snart! Trött på regn!

Såhär såg jag ut igår på kvällen.


Hade på mig mitt röda tublinne från Lindex och jeans från Vero Moda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback