Göteborg

Hej, har vart dålig på att uppdatera på grund av att Andreas inte haft något internet.
Men nu är vi hemma hos mig och åker tillbaka imorgon. Sen på lördag blir de ut i åmål en sväng tror jag.
Igår va vi i Göteborg och kollade i massa affärer, kul!

Åkte dit med Alexander & Andreas :)






Rosa dator :D

Jag tyckte att Andreas skulle köpa denna skjortan från H&M, den va jättefin på han tycker jag. Men de gjorde han inte :/

Han köpte detta örhänget :)

Lite coolt :)

Vi bytte till tåg i trollhättan, där vi fick vänta på tåget en och en halv timme. Men vi drog och åt pizza!
Va hur trött som helst när vi kom hem på grund av att vi bara sov 3 timmar. Så blev att lägga sig tidigt.
Men det va en rolig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback