nya linnet


Linne jag köpte idag, från Lindex 49,50;- Billigt! Kommer att användas mycket nu under sommaren!
Kunde inte bestämma mig om jag skulle köpa detta eller en klänning först.
Sen tänkte jag "Vilken kommer jag ha mest användning av?" Så då fick de bli linnet.
Och jag är nöjd med mitt val! :)

Förövrigt idag så har jag vart och badat, skönt i vattnet nu!
Mamma köpte jordgubbar, 4 liter fast dom är slut redan haha. (det var inte jag som åt upp dom! Bara en liten del!)
Sen har jag orkat städa mitt rum så nu ser de bättre ut iaf, imorgon får det bli att mublera om och så ska jag frågar om jag kan få ställa lite saker i garaget tills jag flyttar (LÄNGTAR!) 2 månader kvar idag. Nu känner jag att magen ropar efter mat så nu tänkte jag göra mig goda smörgåsar med ost och lök mellan i våran smörgåsgrill. Godaste som finns!
Hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback