En dröm som går i kras?


Kom in på estet musik i åmål! Visst är jag glad för det men nu har jag skrivit kontrakt på en lägenhet i Säffle redan och isåfall får jag betala mitt eget busskort som kostar 3-400/året. Vilket inte är så billigt precis. Eller 40kr/dagen, det är det som det kostar att åka fram och tillbaka till Åmål. Så jag har blandade känslor för det här. Trodde verkligen inte jag skulle komma in eftersom jag missade när man skulle sjunga för dom som är där. 24 Juli har jag på mig att bestämma mig. Men skulle tro att det blir kvar på turismprogrammet, och det suger att det måste bli så! Eftersom nu precis NU har jag chansen att göra det jag vill göra. Men det är ju inte bara det jag tänker på. "Kommer jag få jobb om jag går den utbildningen?" Det är något jag tänker på. Så vad väljer man? Göra det man brinner för och inte få något jobb eller göra det man inte brinner för och få jobb? Det är svårt, men ingen har sagt att det är lätt så. Nu sitter jag här med ett papper och ska kryssa i om jag tackar ja eller nej. Ser ingen annan utväg än att kryssa i nej fast jag verkligen VERKLIGEN vill kryssa i ja och bara vänta hela sommaren på att skolan kan börja! Därför har jag blandade känslor för att jag blev intagen! Jag vill gå det, men kan inte!
Det är surt...


Va iväg med familjen i förmiddags och badade, lite senare kom Anna också! Va roligt! :)
Mums för dom här kakorna!

Hon gjorde inbakade små flätor på mig! Blev skitbra, tack Anna! :)

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

åh kakor <3

2009-07-02 @ 23:15:42
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: J U L I A

Gör det som du allra helst vill göra! :) Det är det rätta, även fast det kan bli motgångar vad du än väljer, så får du inte ge upp!:) kram!

2009-07-02 @ 23:39:10
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback