Dålig update

Ja jag har vart jättedålig på att uppdatera jag vet. Andreas internet är fortfarande trasigt, men inom tio dagar så får han 24 megabits bredband. Gött det! :). I förrgår så firade vi 5 månader tillsammans. 5 underbara månader! Sen så har vi mest nördat xbox, need for speed. Haha de är kul! Har inte vart speciellt bra väder heller. Fast idag är det sol! Äntligen!
Har regnat som bara den ju, översvämmning hit och dit! Får hoppas att det är över nu. Förrsten så hörde jag om Säffle stadsfestival, namnet låter så töntigt haha. Den är 24juli-1augusti. Vad händer då? Någom som vet? Måste snart städa mitt rum med, fast ser ganska bra ut ändå för att vara stökigt. För när det väl är stökigt, då är de verkligen stökigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback